Öncelikle kendime hoşgeldim diyerek başlamak istiyorum:) Tam olarak 1 yıllık evliyim ve ev hanımlarını gönülden tebrik ederek selamlıyorum. Yahu ne zor şey ev hanımı olmak. Hele bir de çalışan bir ev hanımı olmak. Şu ev işleri ne zaman biter? Erkeklere sorsanız bütün gün evdesin ne yapıyorsun ki cevabını alırız. Sanki bulaşık,çamaşır,yemek,ütü,toz kendi kendini yeniliyor. Eş akşam eve gelir; 'eee bu ev gayet temiz biraz abartmıyor musun?' der. Bilmiyor ki sabah o kadın o evde nelerle savaştı:) Birbirimizin halinden en iyi bizler anlarız diye ben de buradayım artık. Burada neler mi yazıp paylaşacağım? Aslında herşey olacak. Yemek tarifleri, eşlerimizin kadınlara bakış açısı, iş hayatı, anne olmuş ya da olmaya hazırlanan anneler ev dekorasyonu kısacası biz kadınların dikkatini çekecek birçok şey. Maceramız başlasın:)



14 yorum :

  1. Hadi maceran başlasın ve de hayırlı olsun ben seni takip edeceğim.Senden eskiyim evlilik hayatımda arada tecrübelerimi de paylaşırım seninle:))Sevgiler canımmmm.

    YanıtlaSil
  2. Blogumun ilk yorumu çok değerli olacak benim için:-) İlerleyen zamanlarda tecrübelere çok ihtiyacım olacak zaten:-) ne kadar süredir evlisin?

    YanıtlaSil
  3. E hoşgeldin o zaman... Allah mutlu etsin, çok takılma ufak şeylere, yıllar çabuk geçiyor keyfini çıkar. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Yok canım taktığımdan değil herşey yolunda çok şükür:)

      Sil
  4. Aramıza hoşgeldin paylaşımlarını şimdiden merak ediyorum.. Kolay gelsin Allah'a emanet ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Tekrar görüşmek dileğiyle.

      Sil
  5. hayirli olsunn
    bakalim nasil guzelliklerle tanisicaz?
    sevgiler bahcemden

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Her zaman görüşmek dileğiyle:)

      Sil
  7. Merhaba canım,
    Öncelikle bloğun hayırlı olsun. Eşinle birlikte mutlu nice güzel yıllar diliyorum. Bu arada aramıza hoş geldin :)) Seni izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    Öpüyorum çok,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ediyorum:)Güzel dileklerine hepimiz için amin diyorum:) Tabiki sana da geleceğim:) Öpüyorum:)

      Sil
  8. Hayırlı olsun blogun canım..Güzel paylaşımlarını, tecrübelerini zevkle takip ederiz umuyorum...
    Ev hanımı olmak gerçekten zor zanaat :)) uuuu kaç yıllık ev hanımı olarak diyorum..:) Eğer bebeğin yoksa hele dur diyeyim :) gitgide zorlaşacak emin ol;) korkutmak gibi olmasın :))
    Ama sevdiklerine bir şeyler yapmak her zaman güzeldir, kıymetlidir..Yeter ki gönüller hoş olsun..:)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim:) Ayne en önemlisi de bu zaten. Sonuçta hayatı paylaşmak için evleniyoruz. Bebek planımız var yakında onunla da ilgili paylaşımlarım olacak:)

    YanıtlaSil

Copyright © 2011 Evli Peri . Designed by MakeQuick , blogger theme by Blog and Web | Posts RSS | Comments RSS